Partizaninis marketingas

Partizaninis marketingas. Kaip reklamuotis be biudžeto ?

Norint pritraukti vartotojus reikalinga investuoti į komunikaciją (angl. promotion). Reklama masinėse komunikacijos priemonėse – tokiose kaip TV, radijas, internetinė žiniasklaida – kainuoja labai brangiai. Net jei skirtumėte tam reikalingą biudžetą, išlieka klausimas ar reklama šiais kanalais atsipirktų ar būtų efektyvi reklamuojant kultūros objektus. Tačiau pasitelkiant partizaninio marketingo (angl. guerrilla marketing) metodus tai galima padaryti ir neturint didelių biudžetų.

Nacionalinė kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacija kartu su Lietuvos marketingo asociacija kviečia į seminarą "Partizaninis marketingas".


„Geros idėjos atstoja ribotus finansinius išteklius“ – teigia seminaro lektorius Rytis Buračas, Lietuvos marketingo asociacijos valdybos narys. 

Seminaro metu Rytis pristatys partizaninio marketingo būdus bei metodus, pasaulinius bei Lietuvos verslo pavyzdžius. Kartu galėsime diskutuoti, ieškoti įdomesnių būdų potencialiems kūrybinių industrijų bei kultūrinių objektų lankytojams pritraukti.

Rytis Buračas - verslo konsultantas, LiMA (Lietuvos marketingo asociacijos) valdybos narys, „Alna group“ marketingo direktorius, daugiau nei 15 metų patirtį turintis marketingo, pardavimų ir vadybos specialistas, sėkmingai savo patirtį taikęs didžiausiose Lietuvos įmonėse, tokiose kaip „Dvarčionių keramika”, „Senukų prekybos centras”, „Alma Littera-Pegasas”, „Penki kontinentai” ir kt.


Seminaras vyks 2016 m. sausio 15 d. Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų fakulteto Kūrybinių industrijų laboratorijoje, Pylimo g.26/1, Vilnius.

Projektą iš dalies finansuoja Lietuvos Respublikos kultūros ministerija ir Lietuvos kultūros taryba.

Prašome registruotis į seminarą iki sausio 13 dienos.

REGISTRACIJA




Nacionalinės kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacijos informacija
2016-01-06