Auditorijos plėtra

Išbandėte partizaninį marketingą. Realizavote netikėtą idėją – ji kėlė šypseną žmonėms, apie ją kalbėjo, fotografavo, tačiau lankytojų nepadaugėjo? Net ir įdomiausi, kūrybiškiausi partizaninio marketingo sprendimai nepadės pritraukti lankytojų jei jiems neįdomu. Kaip ir bet kokio produkto vartotojai, lankytojai turi „gauti vertę“. Tokią vertę, dėl kurios norėtų apsilankyti, apie kurią pasakotų savo bičiuliams ir pažįstamiems.

Turime pažinti savo lankytojus, suprasti kas juos domina. Pasiūlyti jiems tai, kas atitiktų jų pomėgius, interesus. Pasiūlyti kažką „ypatingo“, dėl ko negalėtų neapsilankyti, dėl ko įkalbinėtų bičiulius kad ir jie ateitų. Šiuos klausimus aptarsime ir susipažinsime su vieno muziejaus sėkmės istorija seminare “Auditorijos plėtra – kaip sudominti ir pritraukti lankytoją?"

Seminaro programa:

I. Kaip nesudėtingai dirbti su tiksliniais vartotojais?
Gintautas Kučas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorius, verslo vystymo konsultantas.

II. Kaip kuriamos istorijos?
Edmundas Piesarskas, UAB "Ekonominės konsultacijos ir tyrimai" partneris, CMC,sertifikuotas vadybos konsultantas.
Kokiame versle mes esame? Pagrindinės pokalbio tarp žmonių priežastys. Keli valdomi aspektai, kuriantys WOM (“iš lūpų į lūpas“) komunikaciją.

III. Patyriminės edukacijos muziejuje “Vikingų kaimas”.Edita Gilė, „Vikingų kaimas“ įkūrėja

Seminaras vyks 2016 m. sausio 22 d. Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų fakulteto Kūrybinių industrijų laboratorijoje, Pylimo g.26/1, Vilnius.

Projektą iš dalies finansuoja Lietuvos Respublikos kultūros ministerija ir Lietuvos kultūros taryba.

Prašome registruotis į seminarą iki sausio 21 dienos.

REGISTRACIJA



Nacionalinės kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacijos informacija
2016-01-14