Socialiniai tinklai: ar tikrai visi viską žino?

Pastaruoju metu bene kiekvieną dieną kalbama apie socialinius tinklus. Kiekvienas turi savo nuomonę ir visi gali duoti patarimą. Bet tada, kai reikia pasiekti realių rezultatų, dažniausiai susiduriame su problema - ką ir kaip vertėtų daryti, siekiant efekto?

Kaip atrodo šiandieninis Facebook naudojimas ir ko tikisi vartotojai? Kaip pritraukti jų dėmesį ir sudominti savo komunikacija? Ar verta investuoti į fanų pritraukimą, o gal tai visai beprasmiška? Ar verta pirkti Facebook'e reklamą? Ką daryti su piktais komentatoriais?

Kaip yra iš tikrųjų? Kokia informacija galima pasitikėti? Ką reikėtų žinoti apie socialinius tinklus ir kokių veiksmų vertėtų vengti? Apie visa tai ir kalbėsime seminare "Socialiniai tinklai: ar tikrai visi viską žino?".

Arijus Žakas – visą parą prie Facebook‘o prisijungęs ir Facebook ligoniu save vadinantis komunikacijos specialistas. Jis yra pilną spektrą skaitmeninės komunikacijos ir reklamos paslaugų teikiančios įmonės „Socialus marketingas“ vadovas. Komunikacijos srityje Arijus dirba jau daugiau nei 10 metų. Turi žurnalisto, redaktoriaus, marketingo vadybininko ir vadovo patirties.

Seminaras vyks 2016 m. sausio 29 d. Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų fakulteto Kūrybinių industrijų laboratorijoje, Pylimo g.26/1, Vilnius.

Projektą iš dalies finansuoja Lietuvos Respublikos kultūros ministerija ir Lietuvos kultūros taryba.

Prašome registruotis į seminarą iki sausio 28 dienos.

REGISTRACIJA



Nacionalinės kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacijos informacija
2016-01-21